Μήπως αναρωτιέστε αν οι τίτλοι των άρθρων σας αποδίδουν καλά ή μήπως θέλετε να τους κάνετε ακόμα πιο αποτελεσματικούς; Χρησιμοποιώντας μερικές απλές τεχνικές, μπορείτε να δημιουργήσετε τίτλους, που οι χρήστες σας θα δίνουν προσοχή και θα κάνουν κλικ στα άρθρα σας.

 #1 Ξεκινήστε με αριθμούς

Οι τίτλοι που περιέχουν αριθμούς συνήθως αποδίδουν καλύτερα.

Δημιουργώντας μια λίστα με τίτλους κάνει την ανάγνωση πιο γρήγορη και εύκολη. Αυτό ταιριάζει απόλυτα στη συμπεριφορά των χρηστών, οι οποίοι κυρίως κάνουν scan στη πληροφορία που εμφανίζεται στην οθόνη.

Όταν χρησιμοποιείτε ένα μικρό αριθμό, το άρθρο φαίνεται συνοπτικό και ουσιώδες, ενώ ένας μεγάλος αριθμός μπορεί να τονίσει το πόσο ολοκληρωμένο είναι.

headline-sitedoctor1

Συμβολή:

  • Μη χρησιμοποιείτε πάρα πολύ υψηλό αριθμό, διότι κινδυνεύετε να μειώσετε την αξία του περιεχομένου
  • Οι μονοί αριθμοί συνήθως αποδίδουν καλύτερα και πιο συγκεκριμένα ο αριθμός επτά λειτουργεί καλύτερα σε headlines
  • Χρησιμοποιείτε τον αριθμό αντί της λέξης, διότι οι αριθμοί είναι πιο άμεσοι και καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο

#2 Επισημάνετε την αξία

Γιατί θα πρέπει κάποιος να διαβάσει την ανάρτησή σας; Τι θα κερδίσει;

Το όφελος προς το χρήστη, θα πρέπει να είναι σαφές, απλό και άμεσο στον τίτλο. Οι τίτλοι που περιέχουν τη φράση “Πώς-να” ή “How-to” πάντα λειτουργούν καλά, επειδή είναι τόσο ξεκάθαρο για τον χρήστη τι πρόκειται να διαβάσει. 

headlines-sitedoctor-2

Συμβολή:

  • Ο τίτλος πρέπει να υπόσχεται κάτι και είναι αντιληπτό ότι ο αναγνώστης θα επωφεληθεί. 
  • Πρόσθετο πλεονέκτημα είναι να εμπεριέχει συναισθήματα, όπως δράμα, ενθουσιασμό ή χιούμορ, χωρίς όμως να χάνει την αξιοπιστία του

#3 Κεντρίστε την περιέργεια

Οι ερωτήσεις διεγείρουν την περιέργεια, το οποίο είναι ένα ισχυρό συναίσθημα.

Οι τίτλοι που περιέχουν ερώτηση μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικοί, αρκεί να διατυπώνονται με το σωστό τρόπο. Ο χρυσός κανόνας είναι να μην μπορεί να απαντήσει ο αναγνώστης με ένα “ναι” ή “όχι“, θέτουμε δηλαδή πιο σύνθετα ερωτήματα. Διότι διαφορετικά, ο χρήστης δεν έχει την ανάγκη να διαβάσει όλο το άρθρο μιας και πολύ εύκολα βρίσκει την απάντηση.

headlines-sitedoctor-3

Ο παραπάνω τίτλος περιέχει μια απορία που πολλοί χρήστες έχουν εκφράσει, έτσι δημιουργεί ένταση. Οι αναγνώστες θα θέλουν να γνωρίζουν την απάντηση, έτσι θα διαβάσουν το άρθρο και θα αυξηθεί η επισκεψιμότητα.

#5 Προσθέστε επίθετα και δυνατές λέξεις

Παρόλο που οι τίτλοι με υπερθετικό βαθμό δε φέρνουν καλό CTR στα άρθρα, τα επίθετα μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Μπορείτε να ενσωματώσετε στους τίτλους σας επίθετα όπως όμορφο, λαμπερό, αβίαστη, αιθέρια, διασκεδαστική, τρομακτική, απίστευτη, περίεργα, χρήσιμο και πολύτιμο. Αυτές οι λέξεις μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των αναγνωστών και να τους δελεάσουν αρκετά ώστε να διαβάσουν το άρθρο.

headlines-sitedoctor-4

Συμβουλή:

  • Για ακόμα πιο πειστικούς τίτλους με καλύτερο CTR, δοκιμάστε τις λέξεις: εσύ/εσείς, δωρεάν, γιατί, αμέσως και νέα
  • Αποφεύγεται τον υπερθετικό βαθμό με λέξεις που περιέχουν θετική έννοια, όπως: πάντα, καλύτερο, ταχύτερο και φθηνότερο

Σύμφωνα με το Copyblogger, μόνο το 20% των ανθρώπων που βλέπουν τον τίτλο μιας ανάρτησης, διαβάζουν και το υπόλοιπο άρθρο. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι ο τίτλος μπορεί να κάνει τη διαφορά στα άρθρα.