Η δημοφιλής εφαρμογή αποφάσισε να ανανεώσει το παλιό vintage εικονίδιό της, που θύμιζε Polaroid . Το νέο εικονίδιο διαθέτει έντονα χρώματα και απλές γραμμές σε “flat design”.

Σύμφωνα με το Instagram η αλλαγή αυτή ήρθε με σκοπό την απλότητα. Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να αντανακλά τη ραγδαία ανάπτυξη της εφαρμογής σε δημοτικότητα κατά τη διάρκεια των πέντε τελευταίων ετών.

Επίσης, το νέο UI (user interface) δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις φωτογραφίες και τα βίντεο, χωρίς να επηρεάζει την πλοήγηση στην εφαρμογή.

instagram new ui

Βλέπουμε ότι ακολούθησε ανανέωση και στα λογότυπα των Hyperlapse, Boomerang και Layout, δίνοντας την αίσθηση ότι οι τέσσερις εφαρμογές είναι μαζί.

Instagram-logo

Ωστόσο, οι χρήστες δεν φαίνονται και τόσο ενθουσιασμένοι με αυτές τις αλλαγές. Μάλιστα, αρκετοί υποστηρίζουν ότι το νέο λογότυπο είναι αρκετά συνηθισμένο και απλά θα χαθεί μέσα στις τόσες εφαρμογές.

Μετά από αυτή τη προσπάθεια εκσυγχρονισμού, το ερώτημα είναι αν αυτή η βελτίωση θα φέρει σημαντικά θετίκα αποτελέσματα.