Εδώ και καιρό το Instagram σχεδίαζε να εισάγει τα προφίλ επιχειρήσεων (Business Profile) στην πλατφόρμα του. Φαίνεται ότι πλησιάζει η μέρα που μια επιχειρήση θα μπορεί να έχει διαφορετικό λογαριασμό από τους υπόλοιπους χρήστες.

Η ανακοίνωση δημοσιεύθηκε στο blog του Instagram και μας πληροφορεί ότι τα brands θα μπορούν να αναγνωρίζονται αμέσως ως επιχειρήσεις. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να λάβουν insights για τους followers και τα posts και όλα αυτά μέσω του mobile app. 

Τα Business profiles θα δίνουν στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα brands, όπως διευθύνση και στοιχεία επικοινωνίας, ενώ οι επιχειρήσεις θα κερδίζουν πολύτιμα στατιστικά σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών. Μέχρι στιγμής, τα Instagram Insights περιλαμβάνουν μετρήσεις για τα: impressions, reach, website clicks και follower activity. 

Δείτε το παρακάτω βίντεο για να πάρετε μια μικρή γεύση.

[vimeo 173675853 w=640 h=360]