social-media-ad

Ανήκετε σε αυτούς που χρησιμοποιούν το Facebook ως μέσο διαφήμισης;

Εάν ναι, κάνετε πολύ καλά. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, άνθρωποι του digital industry χαρακτήρισαν το Facebook σαν τη πιο αποτελεσματική πλατφόρμα διαφήμισης ανάμεσα σε Twitter και LinkedIn. Στην έρευνα εκτός από τη σύγκριση των 3 μεγάλων δικτύων, έγινε σύγκριση και των 3 νεώτερων αλλά πολλά υποσχόμενων, Instagram, Pinterest, και Snapchat.

Στη σχετική έρευνα, ζητήθηκε από στελέχη των agencies, να αξιολογήσουν τα social media πάνω σε μια ποικιλία χαρακτηριστικών. Τα αποτελέσματα ήταν ξεκάθαρα και δεν επιφύλαξαν καμία έκπληξη.

Ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά που εξετάστηκε ήταν το Ad Targeting Effectiveness. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι δυνατότητες γύρω από τη στόχευση παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή της πλατφόρμας για την πληρωμένη διαφήμιση μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα αποτελέσματα έδειξαν:

Το πιο αποτελεσματικό social media στη στόχευση των διαφημίσεων είναι το Facebook, που βραβεύτηκε με Α. Στη συνέχεια ακολουθεί το Twitter και μετά το LinkedIn, αν και τα δύο τιμήθηκαν με Β. Ανάμεσα στα νέα social media, το Instagram κέρδισε τη πρώτη θέση, ενώ το Snapchat έλαβε τη χαμηλότερη βαθμολογία (C-).

Αξίζει να αναφερθεί ότι παρόλο που το Pinterest έχει αναγνωριστεί ως μια ισχυρή πλατφόρμα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την πρόθεση της αγοράς, το Facebook και πάλι ξεχωρίζει λόγω των σύνθετων δυνατοτήτων στόχευσης.

Για μια ακόμη φορά, γίνεται αντιληπτό ότι το Facebook αποτελεί την πιο αποτελεσματική πλατφόρμα για τη διαφήμιση ανάμεσα σε όλα τα social media. Ποια είναι η προσωπική σας εμπειρία; Είστε ικανοποιημένοι με την απόδοση του Facebook;