negativespace-15

Photo: negativespace.co

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε ότι το Facebook μας έχει προσφέρει αρκετά ενδιαφέρουσες ενημερώσεις, όπως τα Instant articles, το βίντεο 360 μοιρών και, φυσικά, το νέο layout στα προφίλ των κινητών.

Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ, το Facebook στοχεύει να γίνει ο μεγαλύτερος διανομέας περιεχομένου στον κόσμο και επενδύει στο να κάνει την κάθε ανάρτηση πιο ελκυστική. Με γνώμονα αυτό το στόχο έχει ξεκινήσει η δοκιμαστική περίοδος για τις αναρτήσεις των χρηστών με τη μορφή carousel. Aρχικά στο Instagram, η χρήση των διαφημίσεων και των αναρτήσεων της μορφής carousel υπήρξε εξαιρετικά δημοφιλής, τώρα κερδίζει έδαφος και στο Facebook.

Ο τρόπος είναι πολύ απλός:

carousel posts sitedoctor

Κάθε φορά που κάνετε μια ανάρτηση, στο κάτω μέρος θα εμφανίζονται οι διαθέσιμες εικόνες του link ή θα μπορείτε να ανεβάσετε τις δικές σας. Κάθε εικόνα συνδέεται με ένα link και με αυτό το τρόπο μπορείτε να ενσωματώσετε πολλαπλές εικόνες που θα συνδέσουν σε ξεχωριστά τμήματα της ιστοσελίδας σας, όπως ακριβώς γίνεται και με τις διαφημίσεις carousel.

Παρατηρούμε ότι το Facebook ολοένα ξεπερνά την Google σε referral traffic, και βελτιώνοντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες, μας δείχνει ξεκάθαρα ότι θέλει να γίνει ο μοναδικός προορισμός για τους χρήστες και τους publishers που θέλουν να βρουν ενδιαφέρον περιεχόμενο.